Afbeelding
Hallo allemaal!
Ik ben Maartje Mooijman en vanaf mei maak ik deel uit van het team van Dierenkliniek Hoogveld als dierenarts.
Ik heb Diergeneeskunde gestudeerd aan de Universiteit Utrecht en kom oorspronkelijk uit de omgeving van Arnhem.
Ook thuis ben ik veel met dieren bezig. Ik heb een Duitse Herder genaamd Jax, twee konijnen en daarnaast nog enkele reptielen en vogelspinnen. In mijn vrije tijd lees ik graag, ontdek ik graag nieuwe wandelplekken met Jax en vind ik het leuk om nieuwe plekken en landen te ontdekken.
Ik kijk ernaar uit om u en uw huisdieren te ontmoeten!